تور هند

ساخت وبلاگ


بازار چینی های کیش در واقع دارای دو شعبه در این جزیره می باشد و آنچه که باعث جلب توجه گردشگران تور کیش آبان 94 می شود فروشندگان این بازارچه هستد همگی چینی می باشند. این بازارچه دارای دو شعبه در جزیره کیش می باشد , اولین شعبه آن در نزدکی بازار مروارید قرار دارد که خیلی بزرگ نمی باشد و اخیرا فعالیت خود را آغاز کرده است و شعبه دوم آن در طبقه دوم بازار پانیذ واقع شده است. تمام کالاهایی که در این بازار به فروش می رسد به طور مستقیم از چین وارد شده است و این بازار برای آن دسته از مسافران تور کیش مهر 94 که می خواهند خریدی ارزان داشته باشند بسیار مناسب است. البته لازم به ذکر است که کالا و اجناس این بازار چینی علی رغم تنوع و قیمت ارزانی که دارند از کیفیت پایینی برخوردار می باشند. کالاهای که در این بازار به فروش می رسد عبارتند از: کیف , کفش , پوشاک و... .

تور کیش بازار چینی ها

 

 

تور هند...
ما را در سایت تور هند دنبال می کنید

برچسب : بازار چینی های کیش,مراکز خرید کیش ,بهترین مراکز خرید کیش ,مراکز خرید ارزان کیش, نویسنده : admin neethendd3 بازدید : 166 تاريخ : دوشنبه 23 شهريور 1394 ساعت: 19:00

تور کیش مرکز خرید دامون

مرکز خرید دامون کیش در زمینی به مساحت 4300 مترمربع ساخته شده است و دارای دو طبقه و 100 غرفه می باشد. علاوه بر این یک طبقه از این مرکز خرید به یک فود کورت اختصاص دارد که رستوران آن دارای فضایی زیبا و دلپذیر می باشد. این مرکز خرید در نزدیکی دو مجتمع مسکونی زیبا و بزرگ به نام های مجتمع دامون ساحلی و دامون کیش ایر قرار گرفته است. گردشگران تور کیش آبان 94 پس از خرید از این مرکز خرید می توانند به فود کورت آن بروند و در کمال آرامش غذای لذیذ مورد نظر خود را نوش جان کنند.

تور کیش مرکز خرید دامون

 

 

تور کیش مرکز خرید دامون

 

تور هند...
ما را در سایت تور هند دنبال می کنید

برچسب : مرکز خرید دامون کیش,مراکز خرید کیش ,بهترین مراکز خرید کیش ,مراکز خرید ارزان کیش, نویسنده : admin neethendd3 بازدید : 112 تاريخ : دوشنبه 23 شهريور 1394 ساعت: 18:54

تور ترکیه هتل افیسوز پرینسس کوش آداسی

هتل کلوب افیسوز پرینسس ترکیه از هتل های 5 ستاره و تفریحگاه های مجلل شهر کوش آداسی می باشد که دارای تمام امکانات رفاهی لازم می باشد. گردشگران تور ترکیه مهر 94 ویژه عید سعید قربان با اقامت در این هتل می توانند لحظات خوی را برای خود رقم بزنند. همچنین این هتل برای کودکان تفریحات هیجان انگیزی را فراهم آورده است به طوری که یک زمین بازی مخصوص کودکان در این هتل وجود دارد.

تور ترکیه هتل افیسوز پرینسس کوش آداسی

از دیگر امکانات رفاهی این هتل می توان به باغ های سرسبز و زیبا و ساحل اختصاصی آن اشاره کرد که گردشگران می توانند در این باغ ها قدم بزنند و از این محیط سرسبز و زیبا نهایت لذت را ببرند. علاوه بر این با یک پیاده روی 10 لی 15 دقیقه ای می توانید از شهر باستانی و تاریخی افیسوز و زادگاه مریم مقدس دیدن نمایید.

تور ترکیه هتل افیسوز پرینسس کوش آداسی

از دیگر امکانات این هتل می توان به استخر , سونا , جکوزی , حمام ترکی , زمین تنیس , سالن بدنسازی , سالن ماساژ , زمین گلف , موج سواری و... اشاره کرد. گردگران تور ترکیه مهر 94 ویژه عید سعید غدیر خم با اقامت در این هتل بدون شک لحظات شادی را سپری خواهند کرد و سفری خاطره نگیز را برای خود رقم خواهند زد.

تور ترکیه هتل افیسوز پرینسس کوش آداسی

 

 

 

 

 تور ترکیه هتل آداکوله کوش آداسی

هتل آداکوله ترکیه کوش آداسی از هتل های 5 ستاره این شهر است که توسط آب های نیلگون،درختان نخل عظیم الجثه و تپه های سنگی احاطه شده است. این هتل دارای دکوراسیونی بی نظیر و منحصر به فرد و علاوه بر این متشکل از اتاق های لوکس با تمام امکانات رفاهی لازم می باشد.

تور ترکیه هتل آداکوله کوش آداسی

از دیگر امکانات این هتل داشتن آسانسوری است که شما گردشگران عزیز تور ترکیه مهر 94 را تا ساحل اختصاصی هدایت می کند , رستوران در فضای باز , کافی شاپ , استخر , سالن بدنسازی و... می باشد. گردشگران عزیز تور ترکیه مهر 94 با اقامت در هتل آداکوله کوش آداسی می توانند غذای دلخواه خود را در رستوران آن نوش جان کنند و از مشاهده کردن روب خورشید در دل دریا لذت ببرند.

تور ترکیه هتل آداکوله کوش آداسی

 

تور ترکیه هتل آداکوله کوش آداسی

تور هند...
ما را در سایت تور هند دنبال می کنید

برچسب : هتل های کوش آداسی ترکیه,هتل های,ترکیه, بهترین هتل های ترکیه , هتل های ارزان ترکیه ,هتل های مجلل ترکیه, نویسنده : admin neethendd3 بازدید : 151 تاريخ : دوشنبه 23 شهريور 1394 ساعت: 18:49

 

تور قشم هتل آنا

هتل آپارتمان آنا قشم از هتل های 3 ستاره این جزیره است که متشکل از24 واحد و 2 آسانسور می باشد. از ویژگی های این هتل فاصله 10 دقیقه ای آن تا دریا و فاصله 5 دقیقه ای آن با مراکز خرید و مراکز تجاری و درمانی می باشد. گردشگران تور قشم آبان 94 با اقامت در این هتل به راحتی می توانند به دریا بروند و در فاصله 5 دقیقه به مراکز خرید بروند و هر آنچه را که می خواهد تهیه نمایند. همچنین اتاق های این هتل دارای تمام امکانات رفاهی لازم اعم از یخچال , سرویس بهداشتی , تلویزیون و.... می باشد.

 

 

 

تور هند...
ما را در سایت تور هند دنبال می کنید

برچسب : هتل های قشم, هتل های قشم , بهترین هتل های قشم , هتل های خوب قشم , هتل های لوکس قشم , نویسنده : admin neethendd3 بازدید : 111 تاريخ : دوشنبه 23 شهريور 1394 ساعت: 18:42

بازار مرکزی کوالالامپور مالزی

بازار مرکزی کوالالامپور یکی از قدیمی ترین مراکز خرید این شهر می باشد. در حدود 50 سال پیش این بازار میدان تره بار شهر کوالالامپور محسوب می شده و امروزه بنایی کلاسیک با سبکی خاص است که محل عرضه صنایع دستی و کارهای هنری می باشد. این بازار با داشتن فروشگاههای متعدد و مغازه خرده فروشی تعداد زیادی از خریداران و گردشگران تور مالزی مهر 94 را به خود جذب کرده است. بازار مرکزی  کوالالامپور بزرگ ترین بازار مواد غذایی تازه در شهر می باشد.

این بازار در سال ۱۹۲۸ ساخته شده است و پس از آن تبدیل به مکانی برای درک فرهنگ ، هنر و صنایع دستی مالزی گردید. بیرون بازار مرکزی در کنار رودخانه، آمفی تئاتری قرار دارد که می توانید در آنجا عروسک گردانی ، اجرای رقص و موسیقی و دیگر برنامه های تفریحی مدرن را تماشا کنید. در داخل مرکز خرید نیز رستوران ها و کافه های زیادی موجود است که می توانید  در آن ها به خوردن غذاهای لذیذ و مورد علاقه خود بپردازید. مسافران تور مالزی مهر 94 می توانند با سرزدن به این بازار هم با بخشی از فرهنگ و هنر مالزی آشنا شوند و هم تولیدات عرضه شده در این بازار را که جنبه یادبود و سوغاتی دارد را با قیمت مناسب خریداری نمایند

 

 

تور هند...
ما را در سایت تور هند دنبال می کنید

برچسب : مراکز خرید کوالالامپور مالزی,مراکز خرید مالزی ,بهترین مراکز خرید مالزی , بهترین مراکز خرید مالزی , مراکز خرید ارزان مالزی, نویسنده : admin neethendd3 بازدید : 132 تاريخ : دوشنبه 23 شهريور 1394 ساعت: 18:38

مسافران و گردشگران تور آنتالیا پاییز 94 بدانند که این شهر توریستی دارای آب و هوایی مدیترانه ای می باشد و تقریبا 300 روز در سال دارای هوای آفتابی می باشد. این شهر دارای تابستان هایی آفتابی و زمستان هایی معتدل می باشد. گاهی هم در فصل زمستان بارندگی دارد اما بهترین زمان سفر به آنتالیا برای بهره مند شدن از ورزش های آبی جزیره های آن از ماه فروردین تا آبان می باشد که گردشگران می توانند به راحتی در آب شنا کنند. در فصل تابستان میانگین دمای هوای این شهر 28 درجه سانتی گراد و دمای آب 27 درجه سانتی گراد می باشد اما اگر علاقه مند به بارندگی و قدم زدن زیر باران هستید حتما در ماه آوریل به این شهر توریستی زیبا سفر کنید و از هوای بی نظیر آن و هم چنین دیدن رنگین کمان های فوق العاده ای که بعدازظهرهای یک روز بارانی پدیدار می شود نهایت لذت را ببرید. علاوه بر این در ماه اردیبهشت که هوا خیلی گرم است اما می توان حمام آفتاب گرفت و این ماه نیز می تواند برای سفر مناسب باشد. آنتالیا شهر ساحل و دریاست و گردشگران تور آنتالیا مهر 94 اگر هوای آفتابی دوست دارند و می خواهند ورزش های آبی مثل موج سواری , قایق سواری در رودخانه وحشی انجام دهند و... در فصل تابستان و اگر علاقه مند به خنکی و باراندگی هستند در زمستان به این شهر سفر میکنند. در حقیقت گردشگران خودشان با توجه به هوایی که دوست دارند بهترین زمان سفر به آنتالیا را برای خود انتخاب می کنند.

تو آنتالیا

تور هند...
ما را در سایت تور هند دنبال می کنید

برچسب : بهترین زمان سفر به آنتالیا,دیدنی های آنتالیا ,جاذبه های گردشگری آنتالیا ,جاذبه های توریستی آنتالیا ,بهترین جاذبه های توریستی آنتالیا, نویسنده : admin neethendd3 بازدید : 131 تاريخ : دوشنبه 23 شهريور 1394 ساعت: 18:34

 تور آنتالیا هتل ریکسوس پریمیوم

هتل ریکسوس پریمیوم آنتالیا از هتل های 5 ستاره سوپر لوکس این شهر توریستی می باشد که دارای 769 اتاق با تمام امکانات رفاهی لازم می باشد. همه اتاق های این هتل دارای یک بالکن اختصاصی با چشم انداز فوق العاده زیبا , تلویزیون , مبلمان راحتی , اتاق نشیمن , میز نهار خوری و... می باشند.

تور آنتالیا هتل ریکسوس پریمیوم

شاید برای گردشگران تور آنتالیا شهریور 94 جالب باشد که بدانند این هتل دارای 1000 متر ساحل اختصاصی و 12 هزر متر مربع پارک آبی می باشد که به سبک تروجان ها ساخته شده است و گردگران می توانند لحظات خوشی را در این پارک آبی سپری کنند.

تور آنتالیا هتل ریکسوس پریمیوم

از دیگر امکانات تتفریحی و رفاهی این هتل می توان به سالن ورزشی , مرز خرید , کافه با سرو انواع نوشیدنی های غربی , 12 رستوران با سرو انواع غذاهای لذیذ آسیایی،ترکی،فرانسوی و ایتالیایی , زمین تنیس و بسکتبال و اسکواش , 14 زمین گلف , سالن ماساژ و... اشاره کرد. مسافران و گردشگران تور آنتالیا پاییز 94 می توانند در تراس عمومی آن یک چای یا عصرانه لذیذ را نوش جان کنند و نهایت لذت را ببرند.

تور آنتالیا هتل ریکسوس پریمیوم

 

تور آنتالیا هتل ریکسوس پریمیوم

تور هند...
ما را در سایت تور هند دنبال می کنید

برچسب : هتل ریکسوس پریمیوم آنتالیا,هتل های آنتالیا, بهترین هتل های آنتالیا , هتل های ارزان آنتالیا ,هتل های مجلل آنتالیا, نویسنده : admin neethendd3 بازدید : 115 تاريخ : دوشنبه 23 شهريور 1394 ساعت: 18:30

تور آنتالیا هتل رامادا ریزورت

هتل رامادا ریزورت آنتالیا در دامنه کوه های توروس واقع در آکسو قرار گرفته است و فاصله کمی تا مراکز تفریحی و جاذبه های گردشگری این شهر توریستی دارد. به همین دلیل این هتل برای آن دسته از مسافران تور آنتالیا شهریور 94 که به قصد تفریح به این شهر سفر کرده اند بسیار مناسب می باشد. علاوه بر این هتل رامادا ریزورت متشکل از 380 اتاق تمیز و لوکس با تمام امکانات رفاهی لازم می باشد. و آنچه که باعث جلب توجه گردشگران می شوذ چشم انداز بی نظیر این هتل است که توسط درختان نخل و آب های نیلگون مدیترانه احاطه شده است.

تور آنتالیا هتل رامادا ریزورت

از دیگر امکانات رفاهی این هتل می توان به استخر , سونا , جکوزی , حمام ترکی , آرایشگاه , مرکز خرید , رستوران با سرو انواع غذاهای لذیذ , ساحل اختصاصی , پارک آبی و... اشاره کرد. از دیگر مزیت های این هتل 5 ستاره فاصله 15 دقیقه ای آن تا فرودگاه و مرکز شهر می باشد که موجب راحتی گردشگران تور آنتالیا شهریور 94 شده است. در ساحل اختصاصی آن می توان به ورزش های آبی مانند قایقرانی , غوصی و ... پرداخت و از تفریحات آن نهایت استفاده را برد. همچنین در این ساحل یک رستوران کلوب ساحلی وجود داد که غذاهای لذیذ در آن سرو می شود و گنجایش آن حددو 1000 نفر می باشد. این هتل برای اقامت آن دسته مسافران تور آنتالیا شهریور 94 که می خواهند به تفریح بپردازند و همچنین به راحتی بتوانند به مرکز شهر بروند بسیار مناسب است.

تور آنتالیا هتل رامادا ریزورت

تور هند...
ما را در سایت تور هند دنبال می کنید

برچسب : هتل رامادا ریزورت آنتالیا,هتل های آنتالیا, بهترین هتل های آنتالیا , هتل های ارزان آنتالیا ,هتل های مجلل آنتالیا, نویسنده : admin neethendd3 بازدید : 121 تاريخ : دوشنبه 23 شهريور 1394 ساعت: 18:25

 تور آنتالیا هتل کروانسرای لارا

هتل کروانسرای لارا آنتالیا از هتل های 5 ستاره این شهر تورییستی که به شکل u ساخته شده است و دارای طراحی منحصربه فرد و کمال گرا می باشد. دکوراسیون داخلی هتل و اتاق های آن نیز بسیار زیبا می باشد.

تور آنتالیا هتل کروانسرای لارا

اتاق ها دارای دکوراسیونی فوق مدرن می باشد و با رنگ هایی بسیار دلنشین و ملایم تزئین شده اند, علاوه بر این اتاق ها دارای یک بالکن با چشم اندازی بی نظیر از دریای نیبلگون مدیترانه می باشند و تمام امکانات رفاهی لازم اعم از تلویزیون صفحه تخت , یخچال , کاناپه و... دارد. گردشگران تور آنتالیا شهریور 94 با انتخاب این هتل برای اقامت خود قطعا سفر خوبی را تجربه خواهند کرد.

تور آنتالیا هتل کروانسرای لارا

از دیگر ویژگی های این هتل داشتن 110000 مترمربع ساحل اختصاصی و یک بندر اختصاصی در  ساحل می باشد. هم چنین یک کافه ساحلی هم دارد که می توانید در حین استراحت خود یک آب میوه لذیذ و خنک را نوش جان کنید و لذت ببرید. از امکانات رفاهی هتل می توان به شهر بازی کودکان , کلوپ کودکان , استخر مخصوص کودکان و بزرگ سالان به همراه سرسره آبی های فراوان , زمین تنیس , زمین فوتبال و گلف و... اشاره کرد.

تور آنتالیا هتل کروانسرای لارا

لازم به ذکر است که این هتل دارای یک رستوران سلف سررویس و یک رستوران با انوع غذاهای لذیذ مدیترانه ای , آسیای شرقی و امریکای لاتین می باشد و شما گردگران عزیز تور آنتالیا شهریور 94 می توانید با اقامت در این هتل هم لحظات به یاد ماندنی را برای خود رقم بزنید هم از نوش جان کردن غذایهای خوش مزه آن نهایت لذت را ببرید.

تور آنتالیا هتل کروانسرای لارا

تور هند...
ما را در سایت تور هند دنبال می کنید

برچسب : هتل کروانسرای لارا آنتالیا,هتل های آنتالیا, بهترین هتل های آنتالیا , هتل های ارزان آنتالیا ,هتل های مجلل آنتالیا, نویسنده : admin neethendd3 بازدید : 113 تاريخ : دوشنبه 23 شهريور 1394 ساعت: 18:22

 تور آنتالیا هتل تایتانیک دلوکس بلک

هتل تایتانیک دلوکس آنتالیا از هتل های 5 ستاره منطقه بلک آنتالیا می باشد که بسیار مجلل است و در زنجیره هتل های تایتانیک این شهر توریستی قرار گرفته است. این هتل در زمینی به مساحت 200 هزار مترمربع قرار دارد و توسط دریای نیلگون مدیترانه و جنگل های طبیعی کاج احاطه شده است. این هتل در نزدیکی رودخانه بیز می باشد و دارای سوئیت هایی در کنار این رودخانه می باشد که گردشگران تور آنتالیا شهریور 94 با اقامت در این سوئیت ها می توانند لحظات بی نظیری را برای خود رقم بزنند.

تور آنتالیا هتل تایتانیک دلوکس بلک

 این هتل متشکل از 600 اتاق لوکس و زیبا با تمام امکانات رفاهی لازم از جمله اینترنت وایرلس رایگان , تلویزیون صفحه تخت , مینی بار , حمام , میز آرایش و میز کار , کمد دیواری های بزرگ , سرویس بهداشتی و... می باشد. از دیگر امکانات رفاهی این هتل لوکس و 5 ستاره می توان به 11 استخر سرپوشیده و روباز , استخر مخصوص کودکان , استخر نمک , استخر آب گرم , استخر آب سرد , حمام ترکی , حمام بخار , سونا , جکوزی , سالن بدنسازی , 2 زمین گلف , 11 رستوران با سرو انواع غذاهای لذیذ ایتالیایی , ترکی و دریایی , سالن بدنسازی و مرکز آب گرم برای انواع خدمات درمانی و تناسب اندام , سالن ماساژ , آرایشگاه مو , بوفه , زمین تنیس و بستکتبال و... اشاره کرد که گردشگران تور آنتالیا شهریور 94 با انتخاب این هتل برای اقامت می توانند سفری رویایی را تجربه کنند.

تور آنتالیا هتل تایتانیک دلوکس بلک

از دیگر امکانات این هتل داشتن ساحل اختصاصی است که ورزش دوستان در این ساحل می توانند به والیبال ساحلی و یا انواع ورزش های آبی بپردازند. علاوه بر این هتل تایتانیک دلوکس دارای یک رستوران مرکزی با 5 دکوراسیون متنوع و زیبا می باشد که در آن هر 3 وعده غذایی صبحانه نهار شام سرو می شود و یک اسنک لذیذ هم نیمه شب سرو می کند که دارای طعمی بی نظیر است. این رستوران دارای فضای ویژه ای برای کودکان می باشد و از دیگر ویژگی های این هتل داشتن زمین بازی برای کودکان و کلوپ کودکان و نوجوانان می باشد. این هتل برای اقامت آن دسته از مسافران تور آنتالیا شهریور 94 که دارای فرزند می باشند بسیار مناسب است چون تمام امکانات لازم برای سرگرمی آن ها فراهم است.

تور آنتالیا هتل تایتانیک دلوکس بلک

 

تور هند...
ما را در سایت تور هند دنبال می کنید

برچسب : هتل تایتانیک دلوکس آنتالیا,هتل های آنتالیا, بهترین هتل های آنتالیا , هتل های ارزان آنتالیا ,هتل های مجلل آنتالیا, نویسنده : admin neethendd3 بازدید : 115 تاريخ : دوشنبه 23 شهريور 1394 ساعت: 18:18

 تور مشهد بوستان ملت

بوستان ملت مشهد در زمان سلطنت محدرضا شاه پهلوی در سال 1343توسط دو مهندس انگلیس ساخته شد. این بوستان به سبک بوستان های انگلستان طراحی و ساخته شده است. این بوستان در حاشیه بزرگراه وکیل آباد و در قسمت غربی شهر مقدس مشهد قرار دارد. بوستان ملت دارای مساحتی به وسعت 72 هکتار است که متشکل از 35 هزار اصله درخت , دریاچه ای در ضلع شرقی آن , زمین های ورزشی مانند زمین چمن , زمین بستکتبال , تنیس , والیبال , پیست اسکی و... در ضلع غربی آن می باشد و گردشگران تور مشهد آبان 94 می توانند در این بوستان اوقات خوشی را سپری کنند.

تور مشهد بوستان ملت

همچنین این بوستان دارای استخری روباز به وسعت 1250 متر مربع و یک شهر بازی بزرگ می باشد. لازم به ذکر است این بوستان و شهر بازی آن از قدیمی ترین و دیدنی ترین بوستان های این شهر مقدس به حساب می آیند. علاوه بر این چرخ فلکی که در شهر بازی بوستان ملت قرار دارد دارای 80 متر قطر می باشد و بزرگترین فانفار (چرخ و فلک) منطقه خاورمیانه می باشد و در دنیا هجدهمین چرخ و فلک مرتفع است که می تواند در هر دور خود 450 نفر تا ارتفاع 80 متر بالا ببرد. گردشگران تور مشهد آبان 94 خاطر جمع باشند که این چرخ و فلک توسط بخش خصوصی طراحی و طی 2 سال ساخته شد و در سال 1390 عضو اتحادیه جهانی IAAPA گشت و در کشور اولین مجموعه ای است که دارای استانداردهای تجهیزات شهر بازی می باشد.

تور مشهد بوستان ملت

تور هند...
ما را در سایت تور هند دنبال می کنید

برچسب : بوستان ملت مشهد ,دیدنی های مشهد ,جاذبه های گردشگری مشهد ,جاذبه های توریستی مشهد,بهترین جاذبه های توریستی مشهد, نویسنده : admin neethendd3 بازدید : 108 تاريخ : دوشنبه 23 شهريور 1394 ساعت: 17:54

تور مشهد آبشار اخلمد

آبشار اخلمد مشهد در شهرستان چناران واقع در خراسان رضوی می باشد و قدمتی چند هزار ساله دارد. این آبشار در دره ای بین کوه های بینالود قرار گرفته است و دارای منظره ای بسیار زیبا می باشد. در این منطقه گیاهان فروان و باغات میوه نیز به چشم می خورد که توجه گردشگران تور مشهد آبان 94 را به سوی خود جلب می کند. برای رفتن به آبشار اخلمد ابتدا باید از میان یک آبشار با ارتفاع 23 متر عبور کرد تا به آبشار اصلی اخلمد که تقریبا 40 متر ارتفاع دارد رسید. این آبشار در یک کیلومتری آبشار اولی قرر دارد و آبشار سوم و چهارم هم در بالای این آبشارها قرار گرفته است. روستای اخلمد نیز در ۸۴ کیلومتری این شهر مقدس و در امتداد جاده مشهد قوچان قرار دارد که دارای باغ‌های زیبا و پر از میوه های لذیذ مانند سیب و گلابی می باشد. محصولات این منطقه حتی در میان مردم مشهد هم زبان زد است. گردشگران تور مشهد آبان 94 با رفتن به روستای اخلمد و آبشار آن می توانند لحظات خوشی را برای خود رقم بزنند و از سفر خود لذت ببرند.

تور مشهد آبشار اخلمد

تور هند...
ما را در سایت تور هند دنبال می کنید

برچسب : آبشار اخلمد مشهد ,دیدنی های مشهد ,جاذبه های گردشگری مشهد ,جاذبه های توریستی مشهد,بهترین جاذبه های توریستی مشهد, نویسنده : admin neethendd3 بازدید : 107 تاريخ : دوشنبه 23 شهريور 1394 ساعت: 17:49

 تور مشهد هتل اترک

هتل اترک مشهد یکی از نزدیکترن هتل های 4 ستاره به حرم مطهر امام رضا (ع) است و تنها 3 دقیقه تا حرم فاصله دارد. این هتل متشکل از 13 طبقه و 146 اتاق است که دارای تمام امکانات رفاهی لازم مانند سرویس بهداشتی , تلویزیون , یخچال و... می باشد. از دیگر امکانات این هتل می توان به کافی شاپ 24 ساعته , رستوران , اینترنت در لابی , تلویزیون ال سی دی در لابی , پارکینگ , رم سرویس , پذیرش 24 ساعته و... اشاره کرد. این هتل برای آن دسته از مسافران تور مشهد مهر 94 ویژه عید سعید غدیر خم که می خواهند به حرم نزدیک باشند بسیار مناسب است.

 تور مشهد هتل اترک

تور هند...
ما را در سایت تور هند دنبال می کنید

برچسب : هتل اترک مشهد,هتل های,ارزان مشهد, هتل های خوب مشهد,بهترین هتل های مشهد, نویسنده : admin neethendd3 بازدید : 100 تاريخ : دوشنبه 23 شهريور 1394 ساعت: 17:45

 تور مشهد هتل فردوس

هتل فردوس مشهد در فاصله 300 متری حرم مطهر امام رضا (ع) قرار گرفته است و متشکل از 96 اتاق در هشت طبقه می باشد. اتاق های هتل بسیار نورگیر و دلباز هستند و تمامی امکانات لازم را دارا می باشد. همچنین دارای چشم اندازی بی نظیر از حرم می باشند.

تور مشهد هتل فردوس

مسافران تور مشهد مهر 94 با اقامت در این هتل هم می توانند به راحتی به زیارت حرم اما رضا برمند و هم از داخل اتاق های خود در این هتل نظاره گر گنبد طلایی حرم باشند. از امکانات رفاهی این هتل می توان به لابی و آکواریوم زیبای آن , کافی شاپ 24 ساعته , رستوران با سرو انواع غذاهای لذیذ ایرانی و... اشار کرد.

تور مشهد هتل فردوس

تور هند...
ما را در سایت تور هند دنبال می کنید

برچسب : هتل فردوس مشهد,هتل های,ارزان مشهد, هتل های خوب مشهد,بهترین هتل های مشهد, نویسنده : admin neethendd3 بازدید : 119 تاريخ : دوشنبه 23 شهريور 1394 ساعت: 17:40

تور مشهد هتل الماس

هتل الماس مشهد از هتل های 4 ستاره این شهر مقدس است که کنار بارگاه حضرت ثامن الائمه قرار دارد و تنها 5 دقیقه تا حرم مطهر اما رضا (ع) فاصله دارد. این هتل متشکل از 176 اتاق زیبا با دکوراسیو مدرن می باشد که چشم اندازی بی نظیراز حرم دارد. در طبقه هشتم این هتل یک  رستوران با سرو انواع غذاهای خوش مزه ایرانی و یک صبحانه خوری می باشد می باشد و مسافران تور مشهد آبان 94 با اقامت در این هتل می توانند به همراه لذت بردن از صبحانه یا غذایی که در رستوران نوش جان می کنند از چشم انداز گنبد طلایی حرم امام رضا (ع) نیز نهایت لذت را ببرند. علاوه بر این در طبقه نهم این هتل یک کافه سنتی هم وجود دارد. تمامی این رستوران ها و کافه ها و صبحانه خوری هایی که در این هتل وجود دارند همگی مشرف به حرم مطهر امام رضا (ع) می باشند. از امکانات این هتل می توان به سالن اسپا و ماساژ مخصوص بانوان و آقایان , آرایشگاه , استخر , سونا , جکوزی , سالن بیلیارد , سالن ورزش , کافی شاپ و... اشاره کرد. مسافران تور مشهد آبان 94 می توانند با اقامت در این هتل از امکانات آن بهره مند شوند و سفری به یاد ماندنی را برای خود به ارمغان بیاورند.

تور مشهد هتل الماس

تور هند...
ما را در سایت تور هند دنبال می کنید

برچسب : هتل الماس مشهد,هتل های,ارزان مشهد, هتل های خوب مشهد,بهترین هتل های مشهد, نویسنده : admin neethendd3 بازدید : 118 تاريخ : دوشنبه 23 شهريور 1394 ساعت: 17:36

آرامگاه فردوسی حماسه سرای بزرگ زبان پارسی ، در20 کیلومتری مشهد مقدس در شمال بزرگراه مشهد – قوچان و شهر طوس قرار گرفته که مورد تکریم بسیاری از زائرین تور مشهد 94 مرقد امام هشتم حضرت امام رضا(ع) است، ساخت آرامگاه فردوسی نیز همچون دوران زندگیش پر از فراز و نشیب بود اگرچه این مرقد ازشوکت و جلال خاصی نزد عام و خاص برخوردار بوده لیکن فاقد بنایی مشخص بوده است. پس از چندین بار تصمیم ساخت و عدم بنایی درخور این شاعر بزرگ، در سال 1301 و توسط محمدعلی فروغی استارت کار زده شد و با چندین مرحله معماری و نقشه کشی و شروع و تخریب بالاخره با اقتباس از بنای کورش کبیر در پاسارگاد استان فارس مجموعه ای به شکل کنونی آن وطراحی تکمیلی هوشنگ سیحون پس از 18 ماه ساخته شد و در جشن بزرگداشت هزاره فردوسی (1313 هجری شمسی) به بهره برداری رسید.مسافران تور مشهد دیدار از این آرامگاه را نباید از دست بدهند. محدوده مقبره ی فردوسی در باغ و ملک شخصی اش قرار داشته که این باغ بزرگ و مصفا در حال حاضر تفریحگاه عمومی علاقمندان و زائران آن بزرگ مرد در تور لحظه آخری مشهد می باشد .وسعت آرامگاه فردوسی 6 هکتار بوده که شامل موزه ، کتابخانه و امکانات رفاهی می باشد.

 

آرامگاه فردوسی در مشهد

 

آرامگاه فردوسی در مشهد

 

تور هند...
ما را در سایت تور هند دنبال می کنید

برچسب : آرامگاه فردوسی در مشهد,هتل های,ارزان مشهد, هتل های خوب مشهد,بهترین هتل های مشهد, نویسنده : admin neethendd3 بازدید : 111 تاريخ : دوشنبه 23 شهريور 1394 ساعت: 17:29

بوستانهای معروف در مشهد

 

بوستان حجاب یا بانوان در مشهد در زمینی به مساحت 120000 مترمربع در شمال شهر مشهد در فاصله حدودا 360 متری شرق بلوار خیام واقع شده است که در فاصله 450متری شمال این زمین کمربندی 100 متری موسوم به فجر واقع شده است . ضلع جنوبی این زمین نیز به خیابان 35 متری حمزه محدود می شود .طراحی این بوستان با این دیدگاه که فضایی مناسب ویژه بانوان احداث گردد که علاوه بر جنبه تفریحی و گردشی و گذراندن اوقات فراغت مسافران تور مشهد مهر 94 در داخل مجموعه کاربری هایی که اولا مکمل این فضاها بوده و ثانیا باعث جاذبه بیشتر شود صورت گرفته است .
 

 

بوستان پردیس قائم در مشهد با مساحت 167766 درشمال مشهد در ابتدای جاده قدیم قوچان واقع شده و از جنوب به بلوار صد متری قائم و از شمال به شهرک امام هادی و از شرق به بلوار توس و از غرب به باغ آستان قدس رضوی محدود است . بوستان پردیس قائم به انواع گونه های گیاهی از قبیل اقاقیای معمولی و چتری ، عرعر، راش، افرا، صنوبر ، چنار و انواع سرو، کاتالیپا ، زیتون، تلخ ، کاج ، یوکا ، ترون ، پیراکانتا ، رزهای معمولی و هفت رنگ ، گل ناز و دیگر گل ها مزین شده است. این پارک با امکانات مختلف برای مسافرین تور مشهد پاییز 94 از قبیل اتاق های نگهبانی و اداری و تأسیسات بهداشتی و سکوهای آبخوری و فضای سبز و گلکاری های زینت یافته و معابر جدول کشی شده ، مکانی مناسب برای استفاده شهروندان می باشد. با توجه به وسعت و موقعیت و طرح های دردست اجرای سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری ، این پارک درآینده به عنوان یکی از مهمترین پارک های شهر مشهد مورد استفاده بیشتر زائران تور مشهد و ساکنان مشهد قرار خواهد گرفت.از دیگر امکانات این پارک ساختمان موزه ایرانی ، اتاق بازی های کامپیوتری و چهار آلاچیق ، سه بوفه و آبنهای آبشار مانند و موزیکال و خطی است.

 

 

تور هند...
ما را در سایت تور هند دنبال می کنید

برچسب : بوستانهای معروف در مشهد,دیدنی های مشهد ,جاذبه های گردشگری مشهد ,جاذبه های توریستی مشهد,بهترین جاذبه های توریستی مشهد, نویسنده : admin neethendd3 بازدید : 127 تاريخ : دوشنبه 23 شهريور 1394 ساعت: 17:25

هتل سینور مشهد

هتل سینور مشهد هتلی چهار ستاره می باشد که به صورت یک ساختمان 20 طبقه در تاریخ 16/06/1393 و در زاد روز ولادت مولای متقیان امام رضا (ع) افتتاح شد. موقعیت مکانی این هتل به گونه ای می باشد که در مجاورت بازار رضا و در خیابان 17 شهریورمشهد واقع شده است. فاصله این هتل تا حرم مطهر امام رضا کمتر از 2 کیلومتر می باشد و این موقعیت مناسبی برای مسافرین تور مشهد و زائرین حرم مطهر امام رضا (ع) است تا به راحتی بتوانند برای زیارت به حرم بروند. فرودگاه بین المللی و ایستگاه راه آهن در فاصله 4 کیلومتری از این هتل قرار گرفته اند. هتل 4 ستاره سینور مشهد امکانات لوکس و مناسبی را برای مسافرین تور مشهد در نظر گرفته است تا بتواند آسایش و راحتی را برای آنان فراهم کند برخی از این امکانات لابی، آسانسور، کافی شاپ، فروشگاه، صندوق امانات، نمازخانه، سالن کنفرانس، سالن اجتماعات، لاندری، 2 سالن رستوران و پارکینگ با ظرفیت 150 ماشین هستند. اتاق های این هتل نیز به تجهیزاتی مدرن از جمله مبلمان لوکس، تلویزیون، تلفن، یخچال، صندوق امانات، حمام و سرویس فرنگی مجهز شده اند. آن دسته از مسافرین تور مشهد آبان 94 که در محل اقامت خود نیاز به اینترنت دارند نیز می توانند از اینترنت پر سرعت وای فای که در فضای لابی و اتاق های هتل چهار ستاره سینور مشهد به صورت رایگان در اختیار آنها قرار می گیرد استفاده کنند.

آدرس هتل سینور مشهد : مشهد، خیابان هفده شهریور، بین 17 شهریور 2 و 2/2 (نبش دانش شرقی)

 

هتل سینور مشهد

هتل سینور مشهد

 

 

تور هند...
ما را در سایت تور هند دنبال می کنید

برچسب : هتل سینور مشهد,هتل های,ارزان مشهد, هتل های خوب مشهد,بهترین هتل های مشهد, نویسنده : admin neethendd3 بازدید : 125 تاريخ : دوشنبه 23 شهريور 1394 ساعت: 17:20

پارکهای معروف دبی

 

پارک زعبیل دبی به عنوان یکی از مراکز مهم تفریحی در دبی به شمار می رود که عصرها مملو از توریست های تور دبی است که برای گذران اوقات فراغت به دبی می روند.این پارک دبی دارای انواع امکانات تفریحی متنوعی است. برای نمونه فضای سبز بسیار وسیع آن محل نشستن اهالی است و هیچ گونه محدودیتی در استفاده از آن وجود ندارد.از ویژگی های ممتاز این مرکز تفریحی و پارک زیبا، وجود مرکز تجاری مشهور دبی در نزدیکی آن است. در تور لحظه آخری دبی حتما از این پارک دیدن کنید.خیابان مشهور کرامه نیز در نزدیکی پارک واقع است. منظره خور دبی نیز از پارک قابل مشاهده است. سالن تئاتر دبی ۳ در این پارک گنجایش ۲۰۰۰ نفر را دارد که محل مناسبی برای همایش های ملی سالانه است.

 

 

باغ معجزه دبی در روز ولنتاين ۲۰۱۳ از باغ بسیار زیبایی در میان صحرای گرم دبی رونمایی شد. این باغ که باغ معجزه نام گرفته است، یکی از جاذبه های گردشگری و دیدنی تور دبی 94 به حساب می آید که بسیار دیدنی است.گفتنی است که این محیط زیبا از ۴۵ میلیون گل درست شده است. این باغ دارای طولانی ترین دیوار گل در دنیا است به همین دلیل، نامزد ثبت رکورد گینس است. علاوه بر تنوع گل ها، باید بدانید که مهندسی طراحی گل ها و درخت ها نیز خود نوعی جاذبه ی گردشگری تور دبی به حساب می آید که افراد هنرمند را به وجد می آورد. حلقه های زیبای گل که به شکل قلب و هلالی ساخته شده اند، محیط را بسیار زیبا کرده اند.این باغ دارای مناطق مختلفی است که هر کدام از باغ ها دارای طرح های خاص خود هستند که در محوطه های عمودی و افقی با چترهای سایه ای رنگارنگ پوشیده شده اند.

 

 

 

 

 

تور هند...
ما را در سایت تور هند دنبال می کنید

برچسب : پارکهای معروف دبی, دیدنی های دبی, جاذبه های دیدنی دبی, جاذبه های توریستی دبی, نویسنده : admin neethendd3 بازدید : 136 تاريخ : دوشنبه 23 شهريور 1394 ساعت: 17:15

تفریحات معروف در دبی

تور بالن سواری دبی یکی از بهترین و محبوب ترین تفریحات تور دبی می باشد که شما می توانید به دور از زرق و برق شهر از بالن سواری هیجان انگیز بر فراز اقیانوسی از شن روان لذت ببرید و نظاره گر واحه های سبز زمردی، غزال های آفریقایی، آهو های سرگردان، شترها و همچنین طلوع بی نظیر آفتاب از پشت کوهستان Hajjar باشید و میهمان نوازی گرم مردم کویر را تجربه کنید. بهره بردن از این تفریح برای مسافران تور دبی سرشار از هیجان می باشد.و تمام این هیجانات تنها ۳۰ دقیقه از برج الخلیفه فاصله دارد.شما مي توانيد از درون بالن كه به ملايمت در هوا شناور است، هواي خنك سپيده دم را در حالي كه در ارتفاع چند متري بر فراز ريگزار سرخ شناور هستيد، حس كنيد و با شگفتي چشم اندازهايي را كه زيرپايتان پديدار مي شود را تماشا كنيد. در این سفر صحرا را از جايي ببينيد كه كمتر كسي ديده است و بيابان عظيم را بنگريد و به تماشاي كوههاي نا هموار هاجر در شرق بپردازيد و افق مدرن دبي را در غرب، نظاره كنيد. هزینه بلیط برای مسافران تور دبی تعطیلات مهر 94 شامل سرویس رفت و آمد از هتل، 1 ساعت بالن سواری و نوشیدنی سبک میباشد.

 

 

 

یکی از لذت بخش ترین تفریحات دبی که گردشگران تور دبی باید برای استفاده از این تور باید حتما وقت رزرو کنند و مسلما به دلایل امنیتی کپی گذر نامه خود را همراه داشته باشند تور هلیکوپتر دبی است .تماشای دبی با پرواز هلیکوپتر بر فراز آسمان دبی تجربه ای خاص و خاطره انگیز است. با پرواز بر در آسمان دبی میتوانید این منطقه را با تمام دیدنی های دبی ،هتل های دبی از جمله هتل 7 ستاره جهان ،هتل برج العرب، جزایر پالم دبی ببینید.با پرواز بالای جزیره جهان که به شکل قاره ها و کشورهای جهان است حس خوشایندی به مسافران تور دبی دست میدهد.مدت این تور به طور معمول 15 دقیقه بود و غالب پرواز ها با 4 یا نهایتا 5 مسافر انجام خواهد شد. برخی آژانس های مسافرتی که خدمات تور دبی  پاییز 94 را ارائه می دهند،تخفیف هایی برای تور هلیکوپتر در نظر میگیرند.

 

 

 

تور هند...
ما را در سایت تور هند دنبال می کنید

برچسب : تفریحات معروف در دبی,تفریحات دبی, بهترین تفریحات دبی, تفریحات خوب دبی, نویسنده : admin neethendd3 بازدید : 104 تاريخ : دوشنبه 23 شهريور 1394 ساعت: 17:03